Ca Handicapat indignat, mă simt ca somonul în apa vieţii, trag tare în amonte împotriva curenţilor şi torentelor apelor învolburate, ca să-mi răspândesc ideile…,

simt, somon, idei, moarte, istovit, sacrificiu, altar, dizabilitate, martir, crestin, marturisire, credinta, cred, Iisus Hristos, Cruce, Biserica, rugaciune, cifre, statistici, propaganda, stiri false, casa de nebuni, apa, viata, tare, rau, amonte, curent, torent, ape involburate, turbare, lume, adevar,

Descarcă imaginea de pe Facebook Twitter sau Instagram…, Vezi cum: Afişe stradale

Ca Handicapat indignat, mă simt ca somonul în apa vieţii, trag tare în amonte împotriva curenţilor şi torentelor apelor învolburate, ca să-mi răspândesc ideile, după care mor istovit, sacrificându-mă pe altarul dizabilităţii ca un vechi martir creştin, mărturisind în ceea ce cred şi combătând turbarea lumii, declanşată de adevăr, prin cifre şi statistici, nu prin propagandă şi ştiri false ca la casa de nebuni!

Lasă un comentariu